Lidmaatschap

Wat leuk dat je er over denkt om lid te worden!

Bij onze club kun je deelnemen aan:
De Kangoeroeklup 3-6 jaar ( training )
De jeugdteams: 6-18 jaar (trainingen en wedstrijden)
De seniorenteams: 18+ jaar ( trainingen en wedstrijden)
De Kombifit: 18+ (training)
G korfbal: 14+ (training)

Je bent van harte welkom om 4 keer gratis mee te trainen en daarna kun je beslissen of je ook daadwerkelijk lid wilt worden.
We korfballen in de zomermaanden buiten op onze eigen kunstgrasaccommodatie helemaal achterin sportpark Oude Vaart (nog voorbij de hockeyvelden) .
In de wintermaanden korfballen we binnen in Sportcentrum Vliegende Vaart.
Stuur bij interesse even een mailtje naar kvluctor@gmail.com voor de actuele trainingstijden en trainers.

Heb je al 4 keer meegetraind en wil je lid worden, dan kun je je inschrijven via formulieren.
Deze staan ook op de homepage onder het kopje formulieren.

Welkom bij de club!

AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
Zoals waarschijnlijk wel bekend is, is vanaf 28 mei 2018 de wet op de gegevens bescherming van kracht.
Elke vereniging die gegevens van anderen bewaart en gebruikt, dient een Privacy Verklaring op haar website te plaatsen zodat de leden kunnen zien welke gegevens bewaard worden en hoelang.
Klik hier voor deze verklaring.

In de onderstaande opsomming geven wij een aantal praktische uitwerkingen van de AVG binnen onze vereniging:
1- Alle functionarissen / 1ste trainers moeten een geheimhoudingsverklaring tekenen.
2- De website www.kvluctor.nl is openbaar toegankelijk, maar met uitzondering van bestuursleden, trainers en overige functionarissen wordt alleen de voornaam van leden of “ouder van” in het wedstrijdprogramma vermeld.
3- In het inschrijf formulier komt ook een toestemmingsparagraaf voor te ontvangen mededelingen.
4- Geen directe mailing van derden. Deze kan wel op de website worden geplaatst.
5- De totale ledenlijst is alleen beschikbaar via sportlink.
6- Een link naar een download op de eigen computer of smartphone van de ledenlijst is toegestaan indien de smartphone / computer is voorzien van een inlog code.
7- De sleutellijst wordt alleen naar de betrokkenen gestuurd.
8- Voor team foto’s op de website en facebook, instagram etc.  wordt voor de huidige leden een toestemmingsverklaring gevraagd. Geen toestemming is niet plaatsen.
9- Oud leden en mensen die stoppen zal gevraagd worden of hun gegevens bewaard mogen worden voor eventuele reünies of oud leden wedstrijden. Geen toestemming is verwijderen.  ( NB Het recht om vergeten te worden)  Adres en financiële gegevens worden altijd om boekhoudkundige en fiscale redenen nog 7 jaar bewaard.