• Dit event is voorbij.

Paasactiviteit

11 april 2020

We gingen eigenlijk paaseieren zoeken en spelletjes doen, maar helaas kan dat door de corona-maatregelen niet door gaan. We hebben daarom bedacht een kleurwedstrijd te houden.
Doe jij mee?
Print onderstaande kleurplaat en kleur hem zo mooi mogelijk en wie weet win jij een leuke prijs.
Hoe lever je je kleurplaat in?
Scan je kleurplaat in of maak er een foto van en mail hem naar activiteitencommissieluctor@gmail.com of doe hem in de brievenbus bij Ivanka, Strandschelp 3, Terneuzen. Vergeet niet om je naam er op te zetten!
Doe dit uiterlijk zaterdag 11 april 2020 en misschien ben jij dan wel de winnaar.

DE UITSLAG:
Voor alle kinderen die mee hebben gedaan met de Paas-kleurwedstrijd een dikke duim.
Alle kleurplaten zijn heel mooi geworden.
Op de foto zien jullie de 7 kleurplaten waar we echt geen keuze uit konden maken.
Daarom krijgen de kinderen die deze kleurplaten gemaakt hebben allemaal een lekkere chocoladepaashaas!

Datum:
11 april 2020