Acties

Acties

Ook  in 2020 zijn er actie’s gepland:

De Grote Clubactie 2020 start op zaterdag 19 september 2020

In 2019 hebben we een mooi resultaat geboekt. Kunnen we dit 2020 verbeteren?
De senioren kunnen de loten kopen maar het staat vrij er ook te verkopen.
Geen machtiging dan IBAN doorstrepen en er wordt voor ‘gewone’ loten gezorgd.

Donderdag xx november 2020 is absoluut de laatste dag  dat de loten met machtiging nog ingevoerd kunnen worden. Dus graag inleveren voor 1 november bij je trainer of onderstaand adres.
Donderdag xx december wordt de uitslag van de trekking bekend gemaakt.

Wie verkoopt dit jaar de meeste loten?  Max 2 verkopers per boekje.

Kunnen we dit bedrag zomaar missen? Nee! Dus doe jullie best.
Piet Geene
Jan van Galenstraat 52
4535BX TERNEUZEN

===================================================================================

Speculaaspoppen actie KV Luctor 2020

Wie kan er nu speculaas missen met Sinterklaas? Niemand toch? Dus kan je vanaf 20 september 2020 wederom je bestelling plaatsen voor de overheerlijke speculaaspoppen. Deze wegen 500 gram en kosten € 5,00 per stuk. Je kan ze via mail bestellen maar ook met de bijgevoegde bestellijst. En natuurlijk wil je er niet alleen van genieten maar ook met je ouders, vrienden en (oud) collega’s op het werk. Hoe meer hoe beter en je steunt daarmee onze vereniging.
Circa 20 oktober 2020 wordt de bestelling naar Aviateur verstuurd.  In de 1ste 2 weken van november kunnen we deze dan verdelen. 


Alvast bedankt voor de medewerking

NB Bij elke bestelling via de mail wordt altijd een bevestiging gestuurd met ontvangstbevestiging.

mvgr,
Piet Geene
KV Luctor
pietgeene@outlook.com
0115 695909 en 06 1608 2890

RABO clubsupport actie 2019

Als je bij de RABO bank bankiert steun je natuurlijk onze club door te stemmen op de KV Luctor. Je kan echter ook kennissen vragen om op de KV Luctor te stemmen. Deze actie loopt van 27 september tot 6 oktober.

Met vriendelijke groeten,
Piet Geene
secretaris penningmeester KV Luctor



Oud papier actie (OPA)

Wij halen elke 1ste donderdag van de maand van 8:00-12:00 uur oud papier op. Dit gebeurt met een vuilnisauto van de gemeente. Wij moeten alleen voor 2 helpers zorgen die de grote 800 liter bakken op de juiste plaats zetten of achter de vuilnis auto op de haken hangen. De ons toegewezen wijk voor het ophalen bestaat uit de hoogbouw in Terneuzen.  Onderstaand een up-to-date route schema van onze wijk.

Het ophalen van het oud papier heeft tot nu toe toch nog altijd ruim € 4000 per jaar opgebracht. Dat is toch wel  25% van het bedrag dat we totaal aan contributie binnen krijgen. Of zou je graag 25% meer contributie willen betalen? Doordat de gemeente de vergoeding hiervoor gaat afbouwen in de komende jaren van 5,5 cent naar 3,5 cent per kg wordt het een stuk minder maar het blijft dan nog altijd de moeite waard. Het de actie die het meeste geld oplevert.

We hebben op het ogenblijk 6 vaste vrijwilligers. De ophaal ploeg bestaat uit 2 man dus loopt in een ideaal plaatje ieder 4x per jaar. De praktijk is anders door ploegendienst, lange vakanties etc.
Aanvulling van het  team is zeer wenselijk.
We denken hierbij aan mensen in ploegendienst c.q. weekdiensten, gepensioneerden, onderwijzers, mensen met flexibel werktijden, tijdelijk werkzoekenden etc.
Ook voor mensen in ploegendienst is van 8:00-12:00 een mooie tijd als je in de middagploeg zit. De “werkdag” wordt dan wel erg lang maar een keertje per jaar zou ons al helpen. Je kunt dit aan mij doorgeven dan hou ik er rekening mee.

Elk jaar wordt in december voor het komende jaar een ophaalschema gemaakt. Onderstaand vind je een de link naar het schema. Wijzigingen worden tijdens het jaar per email aan betroken doorgegeven en direct in het schema verwerkt. Op de zondag voor de eerste donderdag van de maand wordt nog een herinneringsmail gestuurd.

De minimum leeftijd voor de helpers is 18 jaar en je krijgt via de gemeente een verplichte korte veiligheidstraining en instructie voor de bediening van de automatische laadinstallatie op de Koegors .

Wil je meer informatie en/of aan het ophalen meewerken neem dan contact met Piet Geene 0115 695 909 — 061608 2890  of mail naar pietgeene@outlook.com

Klik hier voor het jaaroverzicht van het ophaalschema wie er loopt in 2020 voor het oud papier.
Voor het route schema klik je hier

Inhuren van mensen kost circa € 120 per persoon per morgen, maar is door de krapte op de arbeidsmarkt op het ogenblik niet mogelijk.

3844 kg = € 5192,20 99112kg = € 4559,15


Oud papier doorlopend  
RABO bank Clubkas Campagne
stemmen van ???
Grote Clubactie september – november 2017
Speculaaspoppen verkoop  september, oktober, november 2020

Menu